Сыртқы көрнекі жарнама дегеніміз не?

Сыртқы жарнама - бұл жылжымайтын объектілерге орналастырылған, сондай-ақ жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының жүріс бөлігінде және елді мекендердегі үй-жайдан тыс ашық кеңістікте орналастырылған ақпарат.

Сыртқы жарнама тұтынушыны қалай қызықтырады?

Орташа алғанда, жаяу жүргіншінің назары сыртқы жарнамаларға 15 секундтан басталады, ал жүргізуші жарнамаларға 5 секундқа дейін көз салады. Сондықтан жарнама дизайны мүмкіндігінше түсінікті және қарапайым болуы керек. Ұрандар мен тақырыптар қысқа (жеті-сегіз сөзге дейін) болуы керек және тұтынушы хабарламаны тез түсінуі үшін визуалды белгілермен үлкен баспа түрінде көрсетілуі керек.

Дұрыс билбордты қалай таңдауға болады?

Мұның бәрі жарнамаланатын өнімге байланысты. Егер сіз жарнамалайтын өнім тұтыну өнімі болса, онда сыртқы жарнаманы тұрғындар тұратын аудандарда, автомобиль трафигі көп көшелерде орналастырған дұрыс. Егер сіздің өніміңіз премиум сипатына ие болса, онда сіз қаланың және әуежайдың орталық жолдарының бойында, қымбат ойын-сауық орындары мен қонақ үйлердің жанында орналасқан жерлерді таңдауыңыз керек.

Маған орналастыруды қала басшылығымен келісу керек пе?

Сіз тек жарнама тақтасына орналастырылатын көрнекілік туралы келісуіңіз керек. Эскиз тілдердің талаптарына сай болуы керек (алдымен қазақ тілі, содан кейін орыс тілі немесе басқалары), «Алматыжарнам» мен мәдениеттің талаптарына қайшы келмеуі керек. Алкогольді, темекіні, сондай-ақ агрессивті және жыныстық қатынасқа бағытталған жарнамаларды орналастыруға жол берілмейді.

Баннерді кім басып шығарады және орнатады?

Басып шығаруды клиенттің өзі де, жарнама агенттігі де жасай алады. Басып шығару құны 800 теңгені құрайды. 1 шаршы баннер.

Орнатуға құрылымның иесі ғана рұқсат етеді. Монтаждау және бөлшектеу жұмыстары үшін төлем - 1 800 теңге / 1 ш.м.

Көрнекі жарнама салығы қалай төленеді?

Салықты жарнама берушінің өзі де, жарнама беруші де төлей алады, бұл ретте клиенттің өзіне жауапты адам қалады. Салық жыл сайынғы белгіленген айлық есептік көрсеткіштерден (АЕК) есептеледі. 2021 жылға 1 АЕК 2917 теңге болып белгіленді. Көрнекі жарнама үшін АЕК-ті есептеу жарнама өрісінің көлеміне белгіленген шығындар негізінде есептеледі.

Салықты есептеу кестесі:

Алматыдағы жылжымайтын объектілер бойынша ай сайынғы төлем ставкалары (бір жақ үшін) (АЕК) = 2917 теңге Санат «А» Санат «В»
1. Жылжымайтын объектілер бойынша:
1.1 Бағыттар, көрсеткіш тақталар, ақпараттық алаңдар 2 шаршы метрге дейін м (бір объект үшін) 4 2
1,2 Лайтбоксы (қалалық формат) 6 3
2. Ауданы бар жарнамалық-ақпараттық нысандар:
2.1. 2-ден 5 шаршыға дейін м 10 5
2.2. 5-тен 10 шаршыға дейін м 20 10
2.3. 10-дан 20 шаршыға дейін м 40 20
2.4. 20-дан 30 шаршыға дейін м 60 30
2.5. 30-дан 50 шаршыға дейін м 100 50
2.6. 50-ден 70 шаршыға дейін м 140 70
2.7. 70 шаршы м 200 100
3. Үстіңгі неондық жарнама құрылымдары (динамикалық жарық панельдері немесе көлемді неон хаттары):
3.1. 30 шаршыға дейін м 30 30
3.2. 30 шаршы м 50 50
Егер клиент төлемді өзі жасайтын болса, салықты қайда және қалай төлеуге болады?

Сыртқы (көрнекі) жарнаманы орналастырғаны үшін салықты Тапсырыс беруші жарнама құрылымы орналасқан тиісті аймақтағы Алматы қаласы бойынша Салық басқармасына төлейді. Салықты No16 қосымшаға сәйкес немесе Алматымен бұрын жасалған салықтарды төлеу туралы келісім бойынша төлеуге болады.

GRP дегеніміз не?

GRP (Gross Rating Point) – бұл аудиторияның жарнамамен байланысының жалпы санын көрсететін жиынтық рейтинг. Онда жарнамалық хабарламаны көрген жаяу жүргіншілер мен автокөлік жүргізушілерінің пайызы немесе басқаша айтқанда, осы әсердің жалпы массасы көрсетіледі. Бұл жаяу жүргіншілер мен автокөлік жүргізушілерінің күнтізбелік бір ай ішіндегі әр көріністің рейтингін, содан кейін хабар тарату оқиғасын көрген мақсатты аудиторияның бүкіл мақсатты аудиторияға қатысты пайыздық көрсеткішін есептеу әдісі ретінде қарастырылады.

Науқанды жоспарлау кезінде неге GRP қарастыру керек?

Көптеген ресейлік компаниялар стандартты әдістер бойынша ғана емес (беттермен және пакеттермен), сонымен қатар Гросс рейтинг нүктесінің (ЖҰӨ) пункттерімен жұмыс істейді. Буржуа оны бірінші болып 2007 жылдың тамызында сынап көрді. Жүйе жоғары қамтуға қол жеткізуге және жарнамаланатын өнімнің сатылымын бастапқы жоспармен салыстырғанда 57% арттыруға мүмкіндік берді. Бұл жарнамалық кампанияны жоспарлау кезінде ЖӨӨ-ні ескерудің жоғары маңыздылығын көрсетеді, бұл, өкінішке орай, біздің елде әлі де сирек ескеріледі.